۶ پاسخ

بابا خیلی سخته همون ندی بهش بهتره من به دخترم دادم ولی به پسرم نمیدم دیگه همش یا تو خونه میافته زمین یا گم میشه تا الان ۱۰ تا خریدم براش برا جدا کردن از پستونک هم سخته

یا گشنشه عصبی میشه وقتی میبینه شیر نمیاد یا ولع مکیدن نداره

همه بچه ها نمیگیرن طبیعیه

سلام
بهتر ک نمیخوره چرا ناراحتی ؟پستونک برا کساییه ک ولع مکیدن دارن همچین بچه ای خودش پستونکو میگیره اگر نمیگیری یا نمیخواد مک بزنه یا گشنشه ک میبینه شیر نمیاد نمیخوره زیاد اصرار نکن بهش

میگم ارتودنسی ژله ای امتحان کن شاید بگیره

بدبختی منم هس

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد