خانما بچم پستونک نمیخوره چیکار کنم بگیره؟؟

۴ پاسخ

با آد شیرینش کن میگیره زود

بزن تو آب قند بعد بده بهش

با آب گرم بشورش بعد بده بهش
اگه حالش بهم خورد از دهنش درنیار دیگه میگیره

بچه منم 2ماهشه نخورد منم ندادم
مهم نیست پستونک

سوال های مرتبط

مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی
مامان صالحی مامان صالحی ۱۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین💓 مامان ماهلین💓 ۱۱ ماهگی