سلام گلم
فقط به خودت برس وچیزای مقوی بخور وشیر به دخترت بده
من خیلی حساس بودم که بچم حتما شیرخودمو بخوره اگه شما مثل من نیستی شبا بهش شیرخشک بده که سیر بشه
نی نی منم یکم فسقلیه دکترگفت احتمالا۲۵۰۰اینابشه من تاحالانی نی دوکیلوپونصدی ندیدم اصلانمیدونم چ قدری میشه تصوری ندارم نمیدونم سایزصفراندازشه یانه
ناخنش رفت زیر پوستش کم کم پوست را با ناخن گیر گوشه گیر بگیر تا ناخنش آزاد شده. نگران هم نباش بچه سالم دنیا آمده و به موقع با شیر خودت و شیر خشک ایشالا آنچنان وزن بگیره که باورت نشه
شیرتو مقوی کن اگه هم میخوای شیر خشک هم بده البته با قطره چکان
قدم نورسیده مبارک جانم
اخی ای جونمم پاهاش ماشالله
مامانم میگه من بدنیا اومدم یک کیلو و هفتصد بودم. الان سال ب دوازده ماه دنبال رژیم و باشگام😅 بزرگ میشه خیالت راحت
آی جووووون
ااخیی پاقدمش مبارک عزیزم 🥺❤️
ببخشید،من الان تاپینک هاتون خوندم ظاهراً سونو ۳۵هفته و۶ روز تقریباً ۲۳۰۰ بوده یعنی اینقدر سونوگرافیا خطا دارن ؟؟؟؟
اتفاقن عزیزم بنظرم کوچیکن هم زرنگ ترن هم وزن خوب میگیرن بچه من ۲۴۰۰ بود ۴۰ روزگی ۴۱۰۰ شد دوماهگی ۵
تند تند شیر بده و خودت غذا های مقوی بخور تا شیرت مقوی و چرب بشه
آخی.نارسبوده؟شیر بخوره ورن میگیرهنگراننباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.