من بچم تو ۳خ و ۴ روز دقیقا ۲۳۰۰ دنیااومد
نه حتی دستگاهم نرفت زریم نداشت ماشالله
من 37 هفته زایمان کردم چون بچم بهش خون رسانی نمیشد 2200 به دنیا اومد خداروشکر هیچ مشکلی نداشت
بچه دوستم ن خداروشکر سالمه
عزیزم من بچه اولم با ۲۴۰۰ بدنیا آمد هیچکسی هم نداشت شکر خدا
نه ۲۳۰۰ خوبه،مادرشوهرم میگه ،بچش اون زمان ۱۹۰۰ بوده
ن عزیزم
هفته ت بالا باشه مشکلی نداره فقط لاغره ، اونم شیر میخوره تپلی میشه
دختر من ۲۴۰۰ بدنیا اومد
من پسرم ۲۴۵۰ بود هیچ مشکلی نداش دستگاهم نرف آمپول ریه زده بود دوروز قبل زایمان ۳۶ هفته هم زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.