۵ پاسخ

پستونک ارتودنسی بگیر بیبی لند. اونو میگیره

مدل پستونكشو عوض كن شايد بگيره

بزن تو نبات داغ هر لحظه دو سه روزی طول میکشه ولی بلاخره میگیره
من پسرم رفلاکس داشت دکتر گفت هرجوری هست بهش پستونک بده گفت اینکارو کنم انجام دادم گرفت

مرتب بزار دهنش تا عادت کنه
پسر منم نمی‌گرفت خیلی بهش دادم بعد از مدتی گرفت

همین ک سینه تو کشید پستونک رو بچسبون ب سینه ات ببین میگیره پسر منم اونطوری سعی میکنم بدم تا عادت کنه

سوال های مرتبط