مامانا تجربه تون از واکسن چهارماهگی چیه؟!
چجوریه🥺😭

۸ پاسخ

بد نبود یکمی تب کرد واسه من ۶ ماهگی سخت بود بچم اذیت شد 😪😐کاش این واکسنا نبود بچه ها گناه دارن 😵‍💫

خداروشکر برای ما بخیر گذشت خوب بود دوماهگی اذیت شد

دختر من انگار نه انگار فقط همون لحظه گریه کرد خداروشکر هم دو ماهگی هم چهار ماهگی اصلا اذیت نشد

روز اول کلا حال خوشی نداشت خواب بود ی پاش خیلی باد کرده بود جیغ میزد نمیتونست تکون بده اسهال شد

یه مقدار کمی تب کرد اما پاش زیاد درد داشت آخر مجبور شدم ببریمش بیرون با ماشین بگردونیم

واسه دخترم خیلی سخت بود نمیدونم برا هربچه ای یجوره

من امروز رفتم واکس چهارماهگی شاهان رو زدیم
بچم تب نداره خداروشکر ولی بی حاله بچم مثه هروز نمیخنده واسم😢😢
واکسن زدی اومدی خونه دوبرابر وزنش قطره استامنوفن بده
یه حوله ای پارچه ایی چیزی گرم کن هی بزار رو پاهاش
پاهاشم ببند بایه پارچه که تکون نخوره اذیت بشه

پسر من ک انگار ن انگار .
واکسن زدم ب زندگی عادی ادامه دادیم حتی هیچ استامینوفن هم ندادم کمپرس هم نزاشتم

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و مهرسام مامان مهرسا و مهرسام ۹ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی