۵ پاسخ

پسر من بعضی وقتا خودش خیلی قشنگ با اسباب بازی هاش بازی میکنه، نمیشه مقایسه کرد هر بچه ای یه جوره.

وای فک میکردم فقط پسر من اینه.. پارک و خانه بازی هم میبرم باید من باهاش بازی کنم

آره ماهان هم اینجوریه هی میگه بیابازی کنیم

گاهی وقتی

تنهایی بازی نمیکنه اصلا و ابدا

سوال های مرتبط

مامان لاوین مامان لاوین ۲ سالگی