شاید یکم از قبل شکم داشتین
منم از قبل شکم داشتم ولی شکمم اصلا معلوم نیست.ناراحتم اینقدر شکمم معلوم نیس انگار ن انگار 7 ماهه حامله ام
مار من الان اینقد نیس
نه عزیزم،هرکسی بدنش یه جوره
شاید دو قلویی هنوز تشخیص ندادن ، اخه دیدم یکی اینجوری شده بود توی هفت ماهگی تازه فهمید سونوگرافی
شما خودتم درشتی و تپل از بازوهاتون معلومه
چقد بزرگ
تکون های بچه بنظرتکن تو ۲۴ هفته عادیه ک خیییلی کم باشه تکون هاش
خیلیی نگرانم
آی ماشالا 🥹☺️
من شکم در نیاوردم
همین منو به استرس انداخته
ماشالله
خودتم هیکلی ای
بدن با بدن فرق میکنه و اصلا نباید مقایسه بشه..از مچ دستاتون مشخصه استخون بندی درشتی دارید و بنظرم نرماله
من ندازم اینقد شکم
خب از قبل شکم داشتی دیگه
اگه ازقبل وزن داشتی وشکم داشتی عادیه،خیلیا وقت حاملگی شکم بزرگ میزنن بعضیاهم شکمشون کوچیکه
نفخه😂😂
من الان اینقد شده🤣🤣🤣
ماشاءالله بهت باشه
خیلی زیادیه🙄
شاید از قبل شکم داشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.