من ۱۵۰گرفتم
۱۵۰هست قیمتش
من دیشب ازین اسلایس ها خریدم 3تا اسلایس شدن نزدیک 400
من اینو گرفتم از آبمیوه فروشی
مشهدی هستم ۱۰۰ گرفت
هر اسلایسی ۱۲۰ تا ۲۸۰ هست
من چندماه قبل گرونی و جنگ خریدم ۶۰ تومن. حتما الان حداقل ۲ برابر شده
یه مستطیل خریدیم کوچیک تو یه ظرف یکبار مصرف بود ۲۰۰تومن داد
مواد که استفاده کردی ضربدر ۲ تا۳ بکن قیمت کیک به دست میاد
تیکه ای 150 خریدم من
کیک خیس نمیدونم اما سنسباستین چند روز پیشا ی اسلایس کوچیک سفارش دادم ۳۴۰ تومن
معمولا دو برابر
مثلا اگه کل کیک با بسته بندی شده پانصد کیکت رو به هشت قسمت کردی میشه ۶۲ تقریبا دوبرابرش میشه ۱۲۰ میتونی صد بدی که فروشنده ۱۲۰ بده بخرن
اینطوری گرون در میاد نمی خرن
تیکه ای 150 اینا ميدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.