۱۰ پاسخ

وااای دقیقا منم همینم
چند روز بود بیکینگ پودر نداشتم وقت هم نمیشد برم بگیرم اصلا افسرده شده بودم 😅😅

آره منم مخصوصا وقتی کیک میپزم حالم خیلی خوبه یجور تراپیه برام😍😋

آرد قنادی استفاده کردی؟

نتیجه رو بزار

دقیققققا ولی امروز اتاق دخترارو ریختم بیرون ولی همش توفکرشم ک کیک درست کنم

عزیز با هم زن میزنی یا لیسک؟

دلم خواست درست کنم برم مغازه بیام شب آماده می‌کنم 😍😘❤️

اموزششم اگه امکانش هست بگین من کیک خیس دوست دارم

دستورشم واسه ما بذار مامان قشنگ ❤

همیشه برام سوال بود چرا اسمش کیک خیس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی