۳ پاسخ

دخترت بهتر شد؟

من گذاشتم هم دستور کیک هم دستور سس روش تایپک نگاه کن عصر گذاشتم

دوتا تخم مرغ و با یه لیوان و نصف شکرکامل بزن تا کف کنه بعد یه لیوان شیر یه لیوان روغن مایع دولیوان آرد الک شده یه قاشق مربا خوری پر پگینک پودر یه قاشق چایی خوری وانیل و یک قاشق غذا خوری نشاسته ذرت و چهار الی پنج قاشق پودر کاکائو...همرو باهم هم بزن بعد قالب و چرب کن بریز تو قالبمه البته قابلمه رو قبلش چرب کن آرد بپاش که نچسبه بزار رو اجاق با شعلع پخش کن خیلی خیلی زیرشو کم کن بعد پخت ببین چه پفی کرده و کیف کن ....این دستور کیک کافه ای

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی