مونده شرایط بچه طوری باشه ۷۰ درصد شاید بره ان آی سیو ولی کمتر از یک هفته نگه میدارن
بستگی داره شایدم نره
من دخترمو ۳۶ هفته آوردم دستگاه نرفت
به حرفایی ک دکتر خودت میزنه فقط توجه کن
انشاالله دستگاه نمیره نگران نباش
نمیره عزیزم من 33هفته بودم بهم گفتن اگه الان زایمان زودرس کنی میره ولی گفتن اگه 34هفته شه خطر رفع میشه و دیگه نمیره دستگاه ک خداروشکر کلا خطر رفع شد بچم جاش گرفت یجا بشینه تا به وقتش😂
نمیره عزیزم چندروز پیش یه خانومی ۳۴ هفته یکروز زایمان کرد خداراشکر دستگاه نرفت
ان شاالله خیر و عافیت عزیزم
چون سنش کمه میره
کی گفت میره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.