عزیزم آی وی اف نکردم ولی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ در میاد
عزیزم اگه خواستی یه پیجی هست تو روبیکا که بانو اسمشه خیلی از زنا پیشش نتیجه گرفتن مشکلت چیه تا بگم عضو گروهش بشی؟
من شنبه انجام دادم... با ویزیت دارو وپانکچر و انتقال و فریز ۹۵
مشکلت چیه تو که هنور سنی نداری میخوای ای وی اف کنی
والا ای وی اف نکردم ولی فکر کنم 150 تا 200 باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.