۳ پاسخ

من هنوزم دارم

ازقبلش داشتم تازه اوایل بارداری رفتم خدابهم رحم کرددکترم دانابودبهم گفت بتات افت کرده بزارسنوت کنم گفت باردارنیستی کیست 30میل داری ولی گفت هفته دیگه دوباره برگردداروبهت نمیدم پریودشی شایدباردارباشی هفته بعدرفتم ساک بارداری تشکیل شده بودخداروشکر

من یه کیست 30میل دارم

سوال های مرتبط

مامان ارشا مامان ارشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
👰🏻‍♀️✨️🤍 👰🏻‍♀️✨️🤍 قصد بارداری