من هنوزم دارم
ازقبلش داشتم تازه اوایل بارداری رفتم خدابهم رحم کرددکترم دانابودبهم گفت بتات افت کرده بزارسنوت کنم گفت باردارنیستی کیست 30میل داری ولی گفت هفته دیگه دوباره برگردداروبهت نمیدم پریودشی شایدباردارباشی هفته بعدرفتم ساک بارداری تشکیل شده بودخداروشکر
من یه کیست 30میل دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.