سرلاک چند قله میوه ای خوشمزه هس یا حریره بادام

۳ پاسخ

جفتش خوشمزه اس ولی موزنگیرخوش مزه نیس

حریره بادام خوشمزه تره

من حریره بادام میدوم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی