۷ پاسخ

دستگاه نرفت خداروشکر؟؟

من بچم هم وزن بچه شما بود هم شبر خودمو دادم هم شبر خشک، سر سینه گرفتن خیلی اذیت کرد ولی با ممارست زییییاد نذاشتم از سینه بیفته

با قطره چکون بده

از کنار سینت با قطره چکون شیر خشکم بده

تغذیه تو خوب کن شیرخودتو بده مطمئن باش خوب وزن میگیره

شیر خودتو بدی بهتره دختر رفیقم وزنش کمتر از این بود شیر خودشو میده بهتر شده فقط چایی نخور خیلیا میگن چایی بخور شیر بیاد سینت ولی نمیدونن بچه اینجوری ضعیف میمونه به جاش شیر بخور و تغذیتو خوب کن

الان تو فقط باید به فکر وزن گرفتن بچت باشی عزیزم.فکر بعد نمی‌خواد باشی مطمئن باش بی شیر نمی‌مونه.

سوال های مرتبط