کیا در طول بارداری از وایتکس استفاده کردن؟

۱۴ پاسخ

منننننن

من
سعی کردم با ماسک باشع

لامصب سینکم عادت کرده متاسفانه هروز استفاده دارم
دامستوس

منم دقیقاامروزصبح استفاده کردم ازصبح دخملم کمترتکون میخوره تکونای خیلی ریز

من زیاد استفاده میکنم

من همیشه مصرف میکنم سردخترمم استفاده کردموخداروشکر ک تاالان هیچ مشکلی پیش نیومده برام

من استفاده کردم ولی دو تا ماسک زدم ،در حد اسپری کردن بود به ظرفا و سینک اسپری کردم بعد در و پنجره ها هم باز رفتم اتاق دیگه ،بعدا اومدم شستمشون

امروز استفاده کردم

من با ماسک و دستکش از دامستوس سفید استفاده کردم بوش هم کمه

دوبار خیلییی کم

همین امروز لباسم لک شد دیگه مجبور شدم چند قطره بریزم بشورمش

من
دیروز استفاده کردم 😕

من
همین امروزم استفاده کردم

من البته با ماسک و دستکش

سوال های مرتبط