۱۴ پاسخ

من گیگوز میدم...وزن تولد ۲۷۰۰...وزن ۲ ماهگی ۵۹۰۰

من هم شیر خودمو میخوره هم گیگوز میدم
خیلی خوبه نه کولیک داره نه رفلاکس
خداروشکر شکمشم خوب کار میکنه خوبم وزن گرفته

من دادم ، افتضاح بود
بالا میاورد ، شکمش ۴ روز کار نکرد
مردم زنده شدم تا شکمش کار کرد

من گیگوز میدم خوبه

خوب بود سبک بود دل‌درد اینا نداشت ولی اسهال میکرد دخترمو

من گیگوز میدادم بالامیاورد

دوست من گیگوز میداد میگفت بچش بالامیاره

پسر من دو هفته گیکوز خورد
دائم گرسنه بود و اصلا وزن نگرفت
شیر خیلی سبکیه اصلا هم چربی نداره

منم گیگوز میدم فعلا که خوبه

من گیگوز میدم

من گیگوز میدم راضیم وزن دهی خوبی داشت مزه اش هم خوبه

پسر منم دلدرد شد

بچه منم اسهال شد 🫤

به پسر من نساخت میخورد همرو بالا میاورد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی