منم اینجوری میشم
برا من دکتر گفت از استرس هست دست درد حس میکنم دستم میخواد کنده بشه
اگه سیگار یا قلیون مصرف میکنید برا اون هم میشه
برام دارو متورال 50 نوشته گفت هروقت درد میگیره بخور
من ماه پیش اینطوری شده بودم بدون دلیل رفتم دکتر اکو نوار قلب دادم خوب بود بعد هولتر ۲۴ ساعته بستم گفت نامنظمی ضربان قلب داری خیلی کم پروپرانول ۲۰ نوشت برام خوردم خوب شدم الان دیگه قرص هم نمیخورم
منم دقیقا همین جوری شدم یکماهه
از استرسه پروپرانول بخور
باید نوار قلب و اکو بگیری. از استرس و اعصاب میتونه باشه از کم خونی هم میتونه
چرا چند وقته همه اینجوری شدن؟
عمم هم اینجور شده نوار قلب هم گرفته مشکلی نبوده ولی همش میگه تپش قلب دارم
دوستمم اینجور شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.