۹ پاسخ

بچه ای ک آماده باشه اصلا نیاز نیس نصف شب ببری
همون قبل خواب کافیه

قبل خاب میبرم دیگه تاصبح که بیدار بشه خودش میره

من اصلا بیدار نکردم چون بدخواب میشه، اول روز رو گرفتم و از هفته ی سوم ترک پوشک قبل از خواب دستشویی بردم و بعد از اینکه خوابید پوشک میکردم که نفهمه پوشک داره، صبح چک میکردم میدیدم خشکه و وقتی بیدار میشد جیش میکرد متوجه شدم عضلاتش دیگه کنترل داره و بعد از یه هفته چک کردن دیگه از هفته ی چهارم کلا پوشک شبم گذاشتم کنار و شکر خدا خطا هم نداره، شما هم اول روزشو احازه بده یاد بگیره بعد خود به خود شب رو یاد میگیره کنترل کنه به بچه و خودتون فشار مضاعف نیارین

پسر من اصلا شب تا صبح جیش نمیکنه

من ک میخام ببرمش چنان گریه ای راه میندازه ک نگو میگه ندارم نمیخام فلان بسار😐

من بغلش میکنم میبرم نگهش میدارم میگم جیش ون بریم لالا کنیم ،جیش میکنه ،بعد میایم میخایم
ولی میبینی همکاری نمیکنه شورت آموزشی بپوشون

منم تازه از امروز گرفتمش صدبار تا حالا جیش کرده🤦‍♀️

توخواب بغل کن ببر رسید دستشویی بهش بگو بشین جیش کن همون حین نکهش دار ابو باز کنی جیش میکنه بعد بغل کن بیار سرجاش میخوابه،
این تجربه منه

من شب پوشکش میکنم

سوال های مرتبط