۱۳ پاسخ

من ی روز بعد تاخیر ۶۱ بود بتام الانم بچم سرجاشه دکترتو عوض کن خارج از رحمی با سونو شکمی هم دیده میشه

دکترت رو عوض کن .مشکل از دکتره نه از بتا

بنظرمنکه تازمانیکه خدانکرده دردیا لکه بینی نداری اصن نگران نباش

نه من خارج رحم بودم بتامم اتفاقا طبیعی بالا میرفت ولی لکه بینی داشتم

من هم بتام کم بالا می‌رفت یه سری ۳روی بعد دو برابر میشد یه سری ۴روز بعد دوبرابر هم نمیشد ، گفتن خارج رحمی هست توی ۳هفته ۷تا تیتر دادم خدا را شکر خارج رحمی نبود ولی قلب تشکیل نشد و پوچ بود ،
شما هم اولش خوب رفته بالا حالا یکبار دیه تیتر تکرار کن شاید خوب رفت بالا با یک بار نمیشه گفت خارج رحمیه

منم بتام ۶۱ بود سونو نداوم گفت برو تا قلب تشکیل شه

شما بتات خوبه ۸ هفته باید بری سونو شکمی

عزیزم سونو واژینال واسه جنین ضرر داره دکترتو عوض کن

ای بابااااا از دست این دکترا😐ب منم همش میگفت خارج رحمه چون ازمایش اولم بتام ۲۰ بود بعدیش بعد ۶روز شد ۱۵۲ خیلی از شما کمتر بود ولی خداروشکر تشکیل قلب رفتم و همه چیم خوبه اصلا استرس نگیر

من بتا دادم ۶۷۱ بود پایین نیست که خوبه

لکه بینی داری؟

من رفتم اول ۲۶۰بود بعد چهار روز تکرار زد رفتم۱۲۱۶بود فکر کنم گفت درسته و حاملگی سالمه

وا برای چی احتمال خارج رحم داده بتات خوبه که

سوال های مرتبط