شیرتو بدوش از کنار سینت یکی با قطره چکون بریزه تو دهنش با ولع میمکه و بیشتر میاد
همش ادامه بده منم نمیگرفت انقد ادامه دادم که میگیره
مکمل لاکتاوول
قطره شیر افزا بخور
احتمالا شیرت کمه
اب هویج بخور
ابمیوه ی طبیعی
ابگوشت
سوپ
ابجوش و چای کمرنگ
سینه تو با اب گرم بشور
پودر شیرافزا بخور البته زیاده روی نکن تو این چون یه کم رفلاکس میاره
خب شایدشیرت کمه من برابچه اولم دخترموک میزاشتم زیرسینم جیغ میزدنمیخوردبعدمجبورشدم شیرخشک بدم البته شیرم خیییلی کم بودخودمم تلاش نکردم ک مک بزنه تاشیرم بیشتربشه اما این دخترمو هرجوربودسینمو دادم الان خداروشکرشیرخودمومیخوره فقد
شیرداری؟؟؟؟
ب زوربهش بده الان چون شیرت کمه اینطوریه ب مروزهرچی مک بزنه سینتم پرشیرمیشه قشنگ میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.