الان دیگ وقتی رو ب کمر میخابم قشنگ حرکات نینی رو متوجه میشم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

۲ پاسخ

آره منم وقتی رو کمرم بیشتر حسش میکنم امت خب احساس میکنم بچم اذیته برا همبن بیشتر تکون میخوره زود پهلو میشم 🥹😍

دیگه نباید ب کمر خوابید باید ب پهلو بخوابی

سوال های مرتبط