۴ پاسخ

عزیزم مفنامیک اسیدمجازه بخوری میتونی بخوری

من باز اصلا توجه به شیردهی نمیکنم هرچی لازم باشه میخورم

شیاف بزن،چی از شیاف بهتر؟

فقط استامینوفن ساده
دمنوش دارچین و زنجبیل شیرروهم زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهدا کوچولو مامان مهدا کوچولو ۲ سالگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی