۹ پاسخ

با توجه به شرایط اره برو

ی آزمایش ایمنی بده عزیزم

از دکتر بخواید براتون عکس رنگی رحم بنویسن یکی دوماه بعدش باردار میشید

دوستم اینجا مثل شما بدون مشکل بار سوم آ یو آی مثبت شد

شاید چله داری

عکس رحم هم گرفتی؟

حتما برو آی وی اف وقتتو الکی از دست نده
مخصوصا آی یو آی هم نگرفته
آزمایش ژنتیک هم دادید؟

آی یو آی چجوری بود انجام دادی

به نظر من برو عزیزم زمان رو از دست نده

سوال های مرتبط