اصلا نمیدونم چرا اینجا هی میگن چایی اصلا چایی خوب تیست کافئین داره برا خواب بچه خوب نیس شیرم کم میکنه. نهایت عادت دارید روزی یکی دوتا بخورید
وقت نمیکنم بخورم اب میخورم جاش
هر چقد دلم بخواد چایی که هیچی نمیشه
3تا براچی؟؟؟
شاید یک لیوان
دوتا صبح میخورم یکی شب،چه مشکلی داره مگه؟؟
هیچی نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.