آره طبیعی از علائم واکسنه
من آمپول نزدم ولی از وقوی وارد ۲۹ هفته شدم بچم کم میزنه
برای من ۱۰سال نگذشته از دوز قبل نمیخوام بزنم اشکال نداره؟؟
واسه منم میخواستن بزنن
خود ماما گفت عجله نیست زایمان کنه بعدش بزنید براش
منم دیروز صبح زدم .. ولی حرکتش کم نشده
ربط نداره
همون واکسن توام؟
من میخوام بزنم بنظرت ضرر ندارع؟
عیب نداره دوروز اینطوره بعد خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.