دختر من سیدرال میخوره فکنم طعم وانیل داره خیلی عاشقشه ولی یبوست میگیره، تعریف آویفر رو شنیدم من
خیلی خوبه خوشمزس مزه اهن نمیده
من همینو میدم خیلی خوبه
منم همینو میدم دکتر براش نوشت گفت خیلی خوبه هم اهن داره هم فولیک اسید داره
منم همینو میدم
عالی هست
آویفر من خریدم چون خیلی غلیظ بود دخترم نتونست بخوره
قطره سیدرال بخر عالیه و خوشمزه
اصلا دندون هم سیاه نمیکنه الان ماهلین ۹ ماهه میخوره بیشتر یا کمتر اصلا سیاه نشده
دکتر داد اینواما فرهان دوسش نداشت ندادم
عالی من همش دکتر همینو به ماهلین میده خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.