۶ پاسخ

اول برو دسشویی خالی کن بعد خشک کن خودتو بعد ی شورت خشک بپوش چندبار پشت هم سرفه کن و یکم راه برو اگ دیدی خیس شد برو بیمارستان ولی طبیعیه ازاین هفته ب بعد بیشتر میشه ترشحاتت

نه عادیه ...کبسه اب نشتی داشته باشه بچه خودشو همش یه طرف جمع می کنه آروم قرار نداره ...برای من که اینجوری بود

ن ترشحخ

عادیه نترس

منم اینجوریم ولی از اواسط بارداری همینم نمیشه از اواسط نشتی داشته باشم که فکر کنم تا یه حدی طبیعی باشه

نه اون ترشحات عادیه فک کنم

سوال های مرتبط