بمونه به یادگاری🫠
از دیتیل دونه ی برفم🩵❄️

تصویر
۸ پاسخ

چه قشنگه میشه لطفا عکس برنامه رو بفرستی

نهههههههههه مماخش نیس

منم باید بگیرم خیلی قشنگ شده

عزیزم با چه برنامه ای درست کردی

ماشاالله بهش🥰چرا بینیش نزاشتی کلک🤪

ماشالله خیلی نازه
ولی چجوری عکس چشمشو گرفتی بچه من نمیزاره

خیلی خوشگله😍

چه زیبااااا😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان خانوم کوچولو👶 مامان خانوم کوچولو👶 ۴ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۲ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۲ ماهگی