۳ پاسخ

نه نباید واکسن بزنی خیلی خطر داره

نرنی واکسشو بچه تبش تا ۴۰میره اینجوری مجبور میشی ببریش بیمارستان

عفونت یا سرما خوردگی
نباید بزنی واکسن اگه تب داره

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی