۲ پاسخ

ماسک بزن عزیزم و کلا درنیار
شبا صورتتو برگردون بهش و بخواب و حتی بهتره با فاصله بخوابی و همسرتون کنارش باشه
میوه زیاد بخور

دوتا ماسک بزن دستاتو مدام بشور من تا الان سه بار سرما خوردم نزاشتم بچم بگیره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی