خانما کی۳۵هفته و دوروز سونو وزن رفته ؟
وزن نینیش چقد بود و دکتر چی گفته؟

۷ پاسخ

منم 36هفته رفتم 2900بود

من ۳۶ هفته کامل رفتم ۳۱۵۰ بود

من ديروز ٣٤ هفته و ٦ روز رفتم وزنش گفت ٢٣٠٠ اما امروز صبح زايمان كردم ٢٤٥٠ بود

اره من رفتم ۲۶۶۰ بود

من 35هفته رفتم 2500بود

منم شنبه میرم ایشالا۳۵هفته

من فردا میرم و 35هفته هستم

سوال های مرتبط