۲ پاسخ

پاراکید بده هر ۸ ساعت دیدی تب داره هر ۶ساعت،بعد با اب ولرم پاشویه کن ،دکتر ببری میگه ویروسه🫠ولی ما مامانا میدونیم که بچه هاز دندونشه تب داره ویروس نیست

قطره استامینوفن بهش بده

سوال های مرتبط

مامان آیساخانوم مامان آیساخانوم ۱ سالگی