باید قرص بخوری حتما برای مدت مشخص و سوسیس کالباس دلستر نوشابه پرتقال و مرکبات و ادویه جات و رب وترشی وغذاهای کنسروی غذاهای چرب کافیین مثل قهوه و چای پر رنگ.. هرچی خلاصه برا معده بده تا حدود ۱سال کامل رعایت کنی اگه اوکی شدی بعد کم کم میتونی بخوری...
همیشه وعده های کوچیک بخور اصلا پرخوری نکن،فست فود نوشابه کنسرو تند ترش غذای مونده و هر چی یذره روش حساسی کلا بزار کنار یذره هم نخور ازش، با پرهیز تو چندماه خوب میشی
سلام عزیزم قبل و بعد و وسط غذا آب نخور زود خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.