عزیزم عرق کاسنی بردار بمال ب بدنش ترنجبین و شیرخشت بهش بده
بچه منم ۱۱بود نترس درجش زیاد نیس فقط تند تند شیرخشک بهش بده لباس خنک تنش کن قطره هم بده دو هفته کامل برطرف میشه
دستگاه اجاره کن دوروز بعد زردیش میره
لیمو شیرین پیدا کن بخور قطره شیرخشت بده بهش بچهمن تا ۴۰ روزگی داشت چند بار همبستری شود چکاپ کامل هم دادم همه چیز خوب بود مال شیرمک چرب بود داشت ولی خوبه الان
فقط دستگاه برای زردی خوبه.یا بستری کن یا کرایه کن
تا بیست روزه اصلا زری یازده مهم نیست راحت بخواب عزیز دلم
شیرخشک میدی؟ اون زردی رو میاره پایین
خنکی بخور شیرخشت و اب انار و عرق کاسنی. قطره بیلی استاب بهش بده. نگران نباش میاد پایین.
من هر کاری کردم کم نشد بعدع چهل خوب شد
قطره بده بهش دستگاه باید استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.