۱۱ پاسخ

پسر من با زبون تف میریزه بیرون

روند تکامل رشده
کاملاطبیعیه
دکتر بهم گفت

دکتر به من گفت بخاطر رفلاکس

دختر من شدید ه و تف می کنه دستشم داعم دهنشه

پسرمنم آب دهنش هی میریزه

پسر منم همینه

پسر من از دوماهگی هست هنوزم هست الان پیشرفت کرده تف میکنه و دستش یکسره دهنشه

سردی زیاد نخور

اگه نمیبوسید دهنشو بخاطر سفت شدن لثه هاشه

کم کم لثه هاش داره قالب میگیره

پسر منم همینه میگن عادیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی