من با اینکه هفته بارداریم خیلی از شما کمتره ولی واقعا اینجوریم یکم که تحرک دارم کمردرد میگیرم و یکمم درد پریودی بعد استراحت میکنم خوب میشه
ممنونم رسمأ هیچ کاری نمیتونم بکنم
منم اینجوریم
منم دارم گاه اوقات میگیره مث پریودی
تحرکم زیاد میشه دل درد و کمر درد میشم ولی نه مثل پریودی فرق میکنه دردش
من دیروز یکم راه رفتم توخونه زیر شکمم خیلی درد گرفت امروز هم کار اداری داشتم از صبح بیرون بودم و تو ماشین هم نشستم تاالان هنوز زیر شکمم درد میکنه.
منم همینطورم البته جفتم کامل پایینه
فعالیت میکنم حسابی دردم میگیره
مننننن خودشم کمردردم همیشه از سمت چپم میگیره گرفتنی هم دو روز اینام طول میکشه تا خوب بشه حالا منیزیم اینا میخورم اینجوری درد میکنه نخورم ببین چی میشه
من یه ذره پیاده روی کنم انگار دهانه رحمم داره باز میشه کار و تحرک که دیگه بماند! ولی استراحت میکنم خوبم
من کمرم درد میگیره ولی درد پریودی ندارم از اول هم شیاف استفاده کردم
من😪🥴امروزم برا همین رفتم بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.