حالا درست وقتی که گفتن میخاد نت بینالمللی وصل بشه باید دوباره میزدن
والا منم یه کانال خبری دارم داخل ایتا اون گذاشت استرس گرفتم
بعله من توکانال خوندم مثل اینکه حمله کرده آتش بس نقض شده
مگه نگفتم جنگ تموم شد توافق کردیم پس دوباره چیه😭
بازم وسط مذاکره و توافق😐کی درس عبرت میشه واسشون خدامیدونه
الان پمپ بنزینا رو ببینی😂😂😂
گفتن دوتا قایق نیرودریایی زدن ۴ تا شهید شدن
فرودگاه هم زدن ظاهراً دقیق نمیدونم
سلام
من هم میناب هستم هروقت سیریک بزنن ماهم میشنویم ولی من امشب چیزی نشنیدم شایددرگیری تو دریا باشه ماهم شنیدیم بندر صدای انفجار بوده دقیق معلوم نیست
وای خدا استرس گرفتم کاشکی تموم بشه این جنگ چند وقت انفجار جنگ نبود نفس داشتیم میکشیدیم
خداخودش رحم کنه .والا تحمل نداریم همه صلوات نز رکنیم
بله عزیزم سه بار پشت هم صدا اومد باند پروازی فرودگاه زدن صدا شدید بود
چقد راسته؟؟؟؟؟؟؟
فردا مشخص میشه خدااایا ب دادمون برسه
بندر عباس سیرک و جاسک نمیدونم اینجاها کجاست اما تو اینترنشنال گفت زدن
شبکه خبر چیزی نگفته ک
میگن زدن یه جا هم نوشتن سوخت رسان آمریکا در دربای عمان ،مگه تموم نشده بود
خدا رحم کنه روبیکام قطع شده خبرارو چک کنیم
هوووف این چه موقع بود
منم خیلی استرس دارم
وای نههه من استرس گرفتم
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.