تبخیره
منفی تبخیر اون
خط تبخیر اگر باشه بشوری میرهه
هنوز خیلی زوده ک بیبی چک نشون بده حداقل یک هفته تاخیر داشتی پریود نشدی بعدش بزن
هیچ اعتماد نکن.تجربه من میگه دیگه به هیچ بی بی چکی اعتماد نکنم..فقط آزمایش..
بنظرم هاله
یکی دو روز دیگه دوباره انجام بده
انشاءالله مثبت پر رنگ بشه
اره هاله داره
فردا یکی دیگه بزن
اگه اون اول بیوفته مثبت ۱۵ دقیقه بعد خط تبخیر حالا دوباره بزن
فردا صبح بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.