بیمارستان چشم پزشکی محب کوثر دکتر کاوه ابری فوقالعاده دکتر مهربون وبا تجربه است .
یک ماهگی بردم مشکلی نداشتند خدارو شکر ولی گفتند ۶ماهگی بیار گفتم آیا لازمه حتما ببریم شما هم بردید ؟
من پسرم نارس بود. ۵ دفعه بردم همه ی بچه های نارس باید ببرن چون مویرگ های چشم دیر تشکیل میشه ۳۶ هفته به بعد.
برا تنبلی نه من همینجوری بردم گفت مشکلی نداره ولی برای شماره چشم و اینا۶ ماهگی به بعد بیارش
کجا ببرم اینجا دکتر اطفال چشم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.