۴ پاسخ

بیمارستان چشم پزشکی محب کوثر دکتر کاوه ابری فوق‌العاده دکتر مهربون وبا تجربه است .
یک ماهگی بردم مشکلی نداشتند خدارو شکر ولی گفتند ۶ماهگی بیار گفتم آیا لازمه حتما ببریم شما هم بردید ؟

من پسرم نارس بود. ۵ دفعه بردم همه ی بچه های نارس باید ببرن چون مویرگ های چشم دیر تشکیل میشه ۳۶ هفته به بعد.

برا تنبلی نه من همینجوری بردم گفت مشکلی نداره ولی برای شماره چشم و اینا۶ ماهگی به بعد بیارش

کجا ببرم اینجا دکتر اطفال چشم نداره

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی