برا من همیشه سرده
برامن سرده
اره طبیعیه
گاهی داغه گاهی سرده
سردی خوب نیس و اگه دیدی سرده باید ی شالی چیزی ببندی ک بچه سرمانخوره
واسه من همیشه سرده نمیدونم چرا
شاید بچه داره نون میپزه ؟😂
فکر میکنم بخاطر گردش خون بیشتر تو ناحیه رحم و شکمه
اتفاقا منم الان دست زدم داغ بود شاید طبیعی بدن بچس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.