چرا دست میزنم به شکمم خیلی داغه طبیعی هست؟

۷ پاسخ

برا من همیشه سرده

برامن سرده

اره طبیعیه
گاهی داغه گاهی سرده

سردی خوب نیس و اگه دیدی سرده باید ی شالی چیزی ببندی ک بچه سرمانخوره

واسه من همیشه سرده نمی‌دونم چرا

شاید بچه داره نون میپزه ؟😂

فکر میکنم بخاطر گردش خون بیشتر تو ناحیه رحم و شکمه

اتفاقا منم الان دست زدم داغ بود شاید طبیعی بدن بچس

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی