۵ پاسخ

کاملا طبیعیه تا یک ماه چهل روز

دخترمنم اونجوری بودی روزی 7یا8بار مدفوع میکرد پدی لاکت هم دادم اثرنکرد همین 40روزگذشت بهترشد الان روز یک بار یا دوبارمیکنه

خیلی هم خوبه ک

اوایلش همه نوزادا همینطورن نگران نباش .کم کم کمتر میشه

سلام خیلی خوبه شکمش کار میکنه نفخ نداره فعلا اذیت نیست

سوال های مرتبط