کاملا طبیعیه تا یک ماه چهل روز
دخترمنم اونجوری بودی روزی 7یا8بار مدفوع میکرد پدی لاکت هم دادم اثرنکرد همین 40روزگذشت بهترشد الان روز یک بار یا دوبارمیکنه
خیلی هم خوبه ک
اوایلش همه نوزادا همینطورن نگران نباش .کم کم کمتر میشه
سلام خیلی خوبه شکمش کار میکنه نفخ نداره فعلا اذیت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.