عزیزم اولش کم درست کن ببین اصلا میخوره چون بعد ۱ساعت نخورد باید بریزی دور هر ۳۰تا یه پیمونه شیرخشک میخواد
اب هم ولرم باشه بچه نسوزه یا دلدرد نشه هر ۳۰ تا اب ی پیمونه شیر چون دفعه اوله ب نظرم کم درست کن ببین اصلا میگیره شیشه رو
باید شیشه تو عوض کنی بزرگ تر بگیری این۱۸۰نداره
همون ۱۲۰ تا کافیه
هم شیشه ات نداره ۱۸۰ رو هم اینکه زیاده
۱۲۰ تا درست کن و ۴ پیمونه شیر
این شیشه مناسبش نیس کوچیکه
شیشه مخصوص بالای شش ماه ک بگیری حجمش بیشتره راحت ۱۸۰تا اب میریزی.این نهایت ۱۲۵ تا میگیره
۱۸۰ زیاد
یا ۹۰ تا بریز با سه پیمونه شیر خشک
یا ۱۲۰ تا آب بریز با ۴ پیمونه شیرخشک
این شیشه تا ۱۸۰ نداره
عزیزم این تا۱۲۰ میلی لیتر دیگه بیشتر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.