قطره پدی لاکت خوبه برای کولی یا بی بی کر؟ک

۱۰ پاسخ

نه عزیزم اینفاکول از همشون بهتره

پدی لاکت

من هر دوش رو دادم و پدی لاکت عالی بود

گریپ میکسچر یا گل گریپ بده

اینا برای کولیک نیست اینا برای باد شکنی هست بهش قطره اینفاکول بده

پدیلاکت برای اسهال
بی بی کر برای یبوست
خیلی کم دردای کولیکی رو میندازن

ب نظرم یه دوره اینفکول رو امتحان کن

کولیکیز
کولیکید
کولیف
گرمیچر
اینا برای کولیک خوبه

من هر دو رو استفاده کردم
پدی لاکت عااااالیه

بی بی کر

سوال های مرتبط

مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۲ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی