از فردا وارد ۳۸ هفته میشم برم برای معاینه تحریکی ؟

۴ پاسخ

من طبیعیم 36هفته و4روزدکترم معاینه کرد بعد گفت 38هفته بازم برم که شنبه میشه

نه بزار 38پر شدی برو

اگر سزارین هستی اره اما اگر طبیعی هستی صبر کن

اره منم 37بودم رفتم 38و2روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی