بله اتتی مهمه پریود ملاک نیست
والا از من 2600 توی 37 هفته دوروز دنیا اومد همچی نرمال بود چرا میگی نارس😐
از من فقط گفت دوماهی بیار بینم وزنش چقد شده
من دخترم با وزن 2300بود نگفتن ببرم البته نارس نبود کم وزن بود
بله مهمه ببر من پسرم دو بار بردم ولی خیلی سخته
آره مهمه حتما ببر
انتی مهمه
طبق انتی دو روز بعد زایمان میکردی ۳۷ هفته کامل نارس نمیشد
فک کنم باید ببری
من هم اون پسرمو هم این یکی ۳۷ و ۲ ۳ تاریخ زایمانمو دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.