۶ پاسخ

بله اتتی مهمه پریود ملاک نیست

والا از من 2600 توی 37 هفته دوروز دنیا اومد همچی نرمال بود چرا میگی نارس😐
از من فقط گفت دوماهی بیار بینم وزنش چقد شده

من دخترم با وزن 2300بود نگفتن ببرم البته نارس نبود کم وزن بود

بله مهمه ببر من پسرم دو بار بردم ولی خیلی سخته

آره مهمه حتما ببر

انتی مهمه
طبق انتی دو روز بعد زایمان میکردی ۳۷ هفته کامل نارس نمیشد

فک کنم باید ببری
من هم اون پسرمو هم این یکی ۳۷ و ۲ ۳ تاریخ زایمانمو دادن

سوال های مرتبط