۴ پاسخ

نه
از ۳۷/۵به بالا تب حساب میشه

پیشانی ۳۸/۵به بالا زیر بغل۳۷/۵به بالا

ن بابا پسر من همیشه ۳۷

تب تا ۳۷ مشکلی نداره ولی بعدش مراقب باش دائم چک کن دیدی از ۳۸ رد کرد استامینوفن بده
پسر من دیگه ۳۸/۵ میشه استامینوفن جواب نمیده باید پروفن بدم

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 ۳ ماهگی