۱۶ پاسخ

اره عزیزم‌من‌حس‌ میکنم ی روز کم‌ی روز زیاد

من شکم دومم از هفته های قبل حس می کردم ولی شکم اول دیرتر متوجه می شن

مال من داره تبدیل میشه مشت لگد

یکی دوبار وول خورد انگاری حس کردم
ی سری هم ضربه زد🫣😬کلی خرکیف شدممم

بچه ات چیه

منم یه روزایی متوجه میشم یه روزایی نه
از هفته چهاردهم احساس ترکیدگی حباب زیر پوستم داشتم

من قشنگ احساس میکنم

من هفته های قبل قشنگ هر روز متوجه میشدم حرکاتشو‌ بعد آنومالی دیگه حرکاتش ضعیف تر شد و کلا نداشت الان چند روزه حرکت متوجه نمیشم شاید گاهی یه ریز حرکت که حرکتی قبلا داشت محکم تر بود ولی الان ضعیف خیلی کمه

توبرگه سونو میزنه اگه قدامی باشه حالا مونده تا بفهمی
برای من قدامی بود تازه دوهفتس میفهمم

منم هنوووز نه
جفتمم خلفیه

من نه هیچی حس نمیکنم

من فقط گفت سنو انومالی خوبه خوشحال اومدم بیرون سوالاتم فراموش کرذم بپرسم

نهههه منم هنوز هیچی حس نمیکنم🤔

من 24 اردیبهشت تا حالا حس میکنم

منم هنوز هیچی حس نکردم

جفتت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان 🥰😍آسنا🥰😍 مامان 🥰😍آسنا🥰😍 هفته سی‌وششم بارداری