من برای دخترم گوشت و این چیزارو بعد 6 ماه شروع کردم
اولش فقط پوره میوه جات سبزیجات و سیفی جات سوپ و فرنی و حریره ها.
بعد 6 ماهگی اینارو غلیظ میدی و کم کم شروع میکنی ب مواد جدید و گوشت
اونم اول مرغ بعد گوشت قرمز و ماهی هم در انتها نزدیک یکسالگی.
اره خوبه پوره کن
نه پس
مرغ و ماهیچشو میذاریم لای نون خودمون میخوریم
آب و مخلفاتو میکس میکنیم میدیم نی نی😂
اره من پوره میکنم
مرغ میگن الان زوده از هفت ماهگی ب بعد هنوز ندادم
خوب اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.