۶ پاسخ

من برای دخترم گوشت و این چیزارو بعد 6 ماه شروع کردم
اولش فقط پوره میوه جات سبزیجات و سیفی جات سوپ و فرنی و حریره ها.
بعد 6 ماهگی اینارو غلیظ میدی و کم کم شروع میکنی ب مواد جدید و گوشت
اونم اول مرغ بعد گوشت قرمز و ماهی هم در انتها نزدیک یکسالگی.

اره خوبه پوره کن

نه پس
مرغ و ماهیچشو میذاریم لای نون خودمون میخوریم
آب و مخلفاتو میکس میکنیم میدیم نی نی😂

اره من پوره میکنم

مرغ میگن الان زوده از هفت ماهگی ب بعد هنوز ندادم

خوب اره

سوال های مرتبط